Dumped by Time Warner Cable

Dumped by Time Warner Cable

Time Warner Cable’s decision to drop Al Jazeera English from its lineup, right after AJE had purchased Current TV and that network’s carriage deals for $500 million, raised questions about the cable operator’s motives. But whatever the particulars...

Al-Jazeera English: TV You Can’t Watch on TV

As street protests toppled dictators in Tunisia and Egypt, many Americans turned to Al-Jazeera English for the most comprehensive, informed coverage of those historic developments. But they mostly weren’t watching the channel on television. That’s...